Kitap Tanıtımı |
Osmanlı İmparatorluğu’nda Vi̇yolonsel: İcra Ve Eği̇ti̇mdeki̇ Yeri̇Günsu Yılma Şakalar Sanatçı Gi̇ri̇şi̇mci̇li̇ği̇nde YaratıcılıkEvrim Kabukcu Şan İcrasında Vi̇brato, Kullanımı Ve İşlevselli̇ği̇Alper Şakalar Alman Ekolünde Vi̇yolonsel: Hugo Becker Ve Julius KlengelGünsu Yılma Şakalar Genel Müzi̇k Eği̇ti̇mi̇nde Fati̇h Projesi̇ Ve Müzi̇k Teknoloji̇leri̇Emrah Lehi̇mler, Koray Çelenk Solfej Türleri̇ Ve Müzi̇kal Beceri̇lere Etki̇si̇Leyla Bekensi̇r Entonasyon Ve Vokal Performanstaki̇ Önemi̇Alper Şakalar Modanın Kadınsılaştırılma Süreci̇Evrim Kabukcu Türk Gi̇tari̇stleri̇n Bi̇reysel Performansları Konusunda Deneyi̇mleri̇ni̇n Ve Bakış Açılarının İncelenmesi̇Ümit Kubilay Can, Doğukan Atasavun Geri̇li̇m Fi̇lmleri̇ Bağlamında Işık Kullanımının Anlam Yaratma Üzeri̇ndeki̇ Etki̇si̇: “Olağan Şüpheli̇ler” (The Usual Suspects) Fi̇lm Örneği̇Ali Öztürk Bela Bartok’un “Yayli Çalgılar, Vurma Çalgılar Ve Çelesta İçi̇n Müzi̇k” İsi̇mli̇ Eseri̇ni̇n Bi̇ri̇nci̇ Bölümü Üzeri̇ne Bi̇r İncelemeIvan Çelak (Tanıtım Bülteninden) ) |