Kitap Tanıtımı |
Türkiye'nin ilk ve tek Flash CS6 kitabı!
Adobe Flash Professional CS6 sürümünü ve ActionScript 3.0 programlama dilini öğreten bu kitapta, Flash ile birlikte kullanılan dilleri de (PHP, HTML5, CSS, JavaScript, XML) ele alınmıştır. Özellikle CS6 sürümünde gelen ve herkesin merakla ilgisini çeken Mobil Programlama konusu da somut projeler ile anlatılmıştır.
Kitapta genel olarak Flash'ın kullanımı, çizim ve animasyon hazırlama konuları ile giriş yapılmaktadır. Sonrasında ise ActionScript 3.0 dilini rahatlıkla kullanabilecek bir düzeye geleceksiniz. Ardından Flash'ta en çok ihtiyaç duyulan konular üzerine bilgiler alacak ve uygulama örnekleri yaparak, PHP dili ile ActionScript 3.0 dilini entegre edecek, XML ile verileri işleyebilecek ve CSS gibi stil dosyaları ile çalışabileceksiniz. Son olarak CS6 sürümünde gelen mobil programlama konusuna giriş yapacak ve bu konuda neler yapılabileceği hakkında bilgiler edineceksiniz. Kısacası; Flash ve ActionScript 3.0'a başlangıç yapmak veya kendinizi biraz daha geliştirmek istiyorsanız, bu kitap sizleri fazlasıyla tatmin edecektir.
Bu kitap kimlere hitap etmektedir?
-Flash ile çizim, animasyon ve sunum hazırlamak isteyenlere,
-Full Flash web siteleri hazırlamak isteyenlere,
-Hazırladığı Full Flash web sitesinin içeriğini bir içerik yönetim sisteminde kullanmak isteyenlere,
-Flash ile hem Android hem de iOS platformunda uygulama geliştirmek ve bu uygulamalardan para kazanmak isteyenlere,
-Flash eğitmenlerine ve öğrencilerine,
-Flash konusunda bilgisi olup da kendini biraz daha geliştirmek isteyenlere,
Kısacası; ister yeni başlayan olun, isterseniz alanınızda uzman olun, kendinizi geliştirmek adına bir kaynak arayışı içindeki tüm Flash tutkunlarına hitap etmektedir.
Kitapta yer alan başlıca konu başlıkları şunlardır:
-Adobe Flash Professional CS6'ya Giriş, Paneller, Araçlar, Dosyalar ile Çalışmak
*Flash'ta Çizim, Dokulandırma ve Animasyon Teknikleri
-Timeline, Katman, Frame, MovieClip ve Buton Kavramları
-Temel Animasyon Teknikleri ve Tween Efektleri
-Timeline Animasyon Kontrolü ve Animasyonu Kontrol Etmek
-ActionScript 3.0'a Giriş ve Programlama Temelleri ve En Çok Kullanılan Class'lar (Özellikler, Metotlar ve Olay Yöneticileri)
-ActionScript 3.0 ile Nesne Yönelimli Programlama (Object Oriented Programming)
-Metinler ile Çalışmak, Gelişmiş TLF Metin Düzenleri, Veri Kontrolleri, Verileri Biçimlendirmek, CSS Stil Dosyalarını Flash İçerisinde Kullanmak
-Sahne ile Çalışmak ve Full Flash Uygulama Teknikleri
-Tween Class ve Transitions Class ile Kod Tabanlı Animasyon
-XML, XML Class Özellikleri, Metotları ve ActionScript 3.0 ile Kullanımı
-Flash CS6 Kullanıcı Arayüzü Component'leri, Parametreleri, Olay Yöneticileri ve Örnek Kullanımı
-Medya Dosyaları ile Çalışmak, Video ve MP3 Oynatıcılar Hazırlamak
-Paylaşılan Nesneler ile Veri Saklamak, Lokal Bağlantı ile SWF'ler Arası İletişim ve Diller Parametre Transferi
-ActionScript 3.0 ile PHP Entegrasyonu ve Uygulama Örnekleri
-XFL Tabanlı Flash Dosyaları ile Jenerik Çalışmak
-CreateJS ile Animasyonları HTML5 ve JavaScript Tabanlı Olarak Yayınlamak
-Flash CS6 ile Mobil Programlama (iOS ve Android), Dokunmatik Girişler, Parmak Sürüklemeleri, Hareket Sensörleri, Paketleme Sertifikasyon İşlemleri ve Baştan Sona Bütün Detaylarıyla Android Ürün Paketleme Süreci
-Mobil Uygulamaları SimController ile Sanal Cihazda ve Gerçek Zamanlı Olarak Android Cihazlarda Test Etmek
-SWFAddress ile Flash'ta Arama Dostu URL (SEF URL) Kullanmak, Sayfa Linkleri ve Full Flash Sitelerde Alt Linkler Oluşturmak
-Yayımlama Ayarları ve Optimizasyon
... Ve Daha Fazlası! |