Corel Draw X3
ISBN 8697409016972
Yayınevi Atlas Yayıncılık
Yazarlar Komisyon (author)
Kitap Tanıtımı COREL DRAW ÜRÜN INDEX Açılış Ve Arayüz Elemanları 01-Açılış 02-Araç Kutusu ve Barların Kontrolü 03-Arayüz Tanıma 04-Belge Yapısı 05-Bilgi Giriş 1 06-Bilgi Giriş 2 07-Docker Paletleri Belge Açma Kaydetme ve Düzenleme 08-Basit nesne oluşturma 09-Belgeyi kayıt ederken kayıt seçeneklerini kullanma 10-Belgeyi kayıt etme 11-Paste-Cut Paste special komutları 12-Otomatik dosya yedekleme 13-Sadece şeçili nesneyi kayıt etme 14-Scrapbook ile çalışma 15-Undo ve Redo 16-Yeni belge oluşturma ve Kayıtlı dosyaları Açma Basit Şekiller Oluşturma 17-Elips ile yuvarlak nesneler 18-Graph Paper 19-Perfect shape 20-Polygon 21-Rectangle Dörtgenler 22-Smart drawing 23-Spiral Sayfa Özellikleri Ve Kontrol 24-Etiketler 25-Genel Sayfa Bilgileri 26-Page Sorter view ile sayfa kontrolleri 27-Sayfa ekleme ve silme 28-Sayfa görüntü özellikleri 29-Sayfa ölçüleri 30-Sayfa yerleşim Yardımcın Çizim Fonkisyonları 31-Çetveller ve ölçü birimleri 32-Dinamik klavuzlar 33-Hazır klavuz çizgileri 34-Izgaralar 35-Klavuz çizgileri 36-Snap to objects davranışları1 37-Snap to objects davranışları2 38-Snapları kullanmak 39-Uygulama Görünüm ve Zoom 40-Görünüm kipleri 41-Hand tool 42-Screen preview 43-View manager 44-Yön tuşlarıyla ekranı kaydırma 45-Out- Yakınlaştırma uzaklaştırma 46-Zoom one shot Nesneleri Yönetme 47-Free transform araçları 48-Giriş 49-İleri seçim tekniği 50-Nesne oluşturma ve pick aracı 51-Nesne türlerine göre seçim 52-Nesneleri dönüştürme 53-Nesneleri taşıma 54-Order nesne sıralamasını değiştirme 55-Seçim işlemleri 56-Transformation docker Dosya Import ve Export 57-Export ile dosya aktarma 58-Export kayıt formaları 59-Export seçenekleri 60-Import ile dosya alma 61-Import seçenekleri Çizim Yapma 62-Artistic media brush 63-Artistic media genel 64-Artistic media presets ayarı 65-Artistic media sprayer kütüphanesi 66-Artisctic media sprayer 67-Bileşik yollar ve işlemler 68-Brazier çizim kontrolleri 69-Brazier giriş 70-Calligraphy pressure araçları 71-Çizimler ile ilgili örnek uygulama 72-Dimension araçları 73-Dimension propert bar kontrolleri 74-Freehand polyline 75-Freehand ve bazier options 76-Genel giriş 77-Giriş örnek uygulama 78-Interaktive connector aracı 79-Point curve 80-Toolbox kontrolu Nesneleri Birleştirmek Ve Kesmek 81-Eraser 82-Knife tool 83-Nesneleri hızlı şekillendirmek 84-Shaping docker 85-Shaping uygulama 86-Smudge 87-Virtual segment delete aracı NesneleriGruplama, Çoğaltma ve Kilitleme 88-Clone işlemleri 89-Copy paste nesne çoğaltma 90-Duplicate ile nesne çoğaltma 91-Group Ungroup 92-Lock unlock ile nesneleri kilitleme 93-Repeat Sembol oluşturma ve Yönetimi 94-Symbol düzenleme 95-Symbol oluşturma Hizalama Nesne aralıklarını kontrol etmek 96-Align distribute 97-Align hizalama 98-Align object to 99-Distribute 100-Shortkey keyboard Layer Object Manager Docker 101-Katmanlara giriş 102-Master layer masterpage2 103-Master layer masterpage 104-Object manager dockers2 105-Object manager dockers 106-Object manager tanıma Nesneleri Bul Değiştir 107-Find object 108-Replace object Grafik yazı style 109-Grafik ans text docker yönetimi 110-Grafik style 111-Object properties 112-Style dockers 113-Style edit Text Metin Özelliği 114-Metin girişi 115-Formattext effects 116-Artistic text kontrolleri 117-Paragraf text kontrolleri 118-Metne görsel gömme 119-Text wraping 120-Özel karakter 121-Metin import 122-Artiscti text 123-paragraf text 124-Metne temel müdehaleler 125-Property barını kullanmak 126-Formattext character 127-Formattext paragraf 128-Formattext tab 129-Formattext colums sutun Metin Text Nesneleri İle Çalışmak 130-Kapalı ve Açık yollara yazı yazmak 131-Paragraf text alanlarını linklemek 132-Path üzerindeki yazı düzenlemek Outline 133-Outline 1 134-Outline pen 135-Öndeğer oluşturma Dolgu Tipleri ve özellikleri 136-Fill giriş 137-Uniform fill 138-Fountain fill 139-Pattern fill 140-Texture Fill 141-Postscript 142-Mesh fill Renkler ve renk yönetimleri 143-Color docker 144-Color palette browser 145-Color style 146-Renk kipleri 147-Uyumlu renkleri oluşturma 148-Uyumlu renkleri oluşturmak2 149-Pantone renk kullanmak 150-Özel renk paleti oluşturmak Distort Etkileri