Kitap Tanıtımı |
ActionScript 3.0 Giriş • Sınıf Yapıları (OOP) ve Nesne Tabanlı Programlama• Metot ve Fonksiyonlar• Olay ve Olay Dinleyicileri• Hata ve Hata Denetleme• Kodların Çalışma Alanları • Dizi Değişkenleri• String Türleri ile Çalışmak• Movie Clip’ler ile Çalışmak• Tarih ve Zaman Kullanımı• Düzenli İfadeler ile Çalışmak (Regular Expressions)• XML ile Çalışmak• Display List: Görüntü Listesi• Çizim Api’si ve Kullanımı• Bitmap Programlama• Yazıcılar ile Çalışmak• Filtre Çeşitleri ve Kullanımı• Metin ve Fontlarla Çalışmak• Matematik ve Trigonometri• Animasyon Teknikleri• Network İletişimi ve Harici Dosyalar • Socket Programlama ve Binary Verileri• Seslerle Çalışmak• Videolarla Çalışmak• GüvenlikSayfa Sayısı: 424Baskı Yılı: 2008Dili: TürkçeYayınevi: Pusula Yayıncılık) |